۱۳۸۱ آبان ۲۶, یکشنبه

كاريكاتور و وبلاگها

من واقعا شرمنده ام كه ايندفعه اينقدر دير شد... فكركنم بعد از هودر كسي بهتر از وبگرد و من و ماني نبود كه بهش گير بديم. مخصوصا كه من واقعا عاشق نوشته هاي مطلبي و قاضي زاده ام . يادش بخير چه آخر هفته هايي رو با خاطرات يك وبگرد سركردم و جمعه ها به عشق صفحه چهره ها حيات نو خريدم...
آهان... ايندفعه به يه مشكلي برخوردم كه تقصير خودم بود ولي اگه از هفته هاي ديگه حل نشه اين بار مقصر بلاگرهاي عزيز هستند. مشكل اين بود كه ما هيچ عكسي از سينامطلبي و فرنازقاضي زاده نداشتيم. بالاخره عكس سينا رو از توي كاپوچينو كش رفتيم اما از مامان ماني هيچ عكسي گير نياورديم. البته من به سينا ميل زدم و ازش خواستم كه برامون عكس بفرسته كه هنوز نرسيده ! بخاطر همين چهره اي كه از فرناز قاضي زاده كار كرديم كاملا تخيلي و زاييده تخيل كاريكاتوريست است. اينا رو گفتم تا از دفعه بعد كه به بلاگرها ميل زديم سريع برامون عكس بفرستن تا مثل اين بار نشه... ادامه ...

هیچ نظری موجود نیست: